پند شماره پنج: آدم های همفاز با تو در حکم گنج های تو اند

۷:۰۶ ق.ظ ۱۰/خرداد/۱۴۰۰

تا حالا دقت کردین بعضی آدمها رو می بینیم، خیلی اتفاقی هم می بینیم، گاهی تو دنیای واقعی و گاهی تو دنیای مجازی، اما حس می کنیم دقیقا همونی هستند که منتظرش بودیم؟ اونها یه حرفی رو می زنن که انگار جواب سوال ما یا حرفِ دل ما بوده و یکدفعه به عمق دل آدم می شینن.

یا گاهی آدمهایی رو تو کوچه، فروشگاه یا حتی مطب دکتر می ببنیم، سلام علیک می کنیم و بعد رفاقت هایی بینمون شکل می گیره، طولانی و باورنکردنی… انقدر حال دلمون باهاشون خوبه که باور نمی کنیم همچین هدیه ای رو، اونم ناگهانی، خدا بهمون داده باشه.

🔺️🔻من به این اتفاق می گم همفازی دو تا آدم، یا هم فرکانسی دو روح!

وقتی آدم یه دوست هم فرکانس داره، اصلا لازم نیست موج فرستنده یا گیرنده شو عوض کنه! اول هم صدایی و هم شنوایی و بعد هم هم حسی و همدلی پیش میاد. انقدر این پیوند قوی میشه که مدتی بعد اصلا یادتون میره، با اون چطوری و کجا آشنا شدین و فقط لذت رابطه براتون باقی می مونه.
من سه چهار تا از این دوست ها در دنیای واقعی و ده دوازده تایی از این رفیقای ناب در دنیای مجازی دارم. واقعی ها که تکلیفشون روشن، خیلی مخلصشونم… جالب اینه که مجازی ها رو هم ندیده، کلی دوسشون دارم و حس نزدیکی عجیبی باهاشون دارم.

به خودم قول دادم، هر جا آدم همفازمو (باعلاقه مشترک و نگرش شبیه به زندگی) پیدا کردم، شک نکنم! این پا اون پا نکنم… اونها گنج های منن! پا پیش بگذارم و گنجمو مال خود کنم.از من به شما نصیحت، شما هم قدر بدونین. اینا مثل شهاب های آسمانی اند! دیر به دیر پیداشون می شه ها🌠

دوستهای خوب دنیای واقعی و مجازیم، همیشه به خودتون هم کفتم که دنیا رو برام خیلیییی خیلیییی زیباتر کردین و باعث دلگرمی من هستین. ممنونم که هستین😊

🌺پی نوشت: امروز اتفاقی یه دوستی اومد پست منو لایک کرد، منم سرزدم به صفحه اش! فقط دوتا پست داشت، فالوورهای کمی هم داشت. اما همون دوتا پست کافی بود حس کنم، چقدر دنیاش، بهم شبیه هستش! این پست الهام گرفته از او نوشته شده! گاهی حس می کنم دوست دارم آدمهای تازه رو فالو کنم و از همون اول باهاشون همراه بشم! شاید سالهای دور، شاید اونها هم شدن اینفلوئنسر، یا از بی انگیزگیِ فالو نشدن، نوشتن رو ول کردن! بهرحال اونموقع خیلی دیره و ممکنه دیگه همفاز نباشیم!

😊اگه از این دوستها دارین، تو همین پست براشون کامنت بگذارین و اونها رو تگ کنین🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : ف.کوثری